Wie zijn er al geweest naar therapie ?

sinds de oprichting van Stichting Jens hebben we gelukkig al een aantal kinderen; met uiteraard de gezinnen, kunnen helpen hun droom te verwezenlijken voor Dolfijntherapie in Curaçao.

wie zijn er al geweest ?

Jens Hage, als 1e kind vanuit Stichting Jens mocht de ongelofelijke reis meemaken. Op 01-02-2018 heeft Jens therapie gevolgd. Dagelijkse verslagen staat nog steeds op de website van Stichting Jens onder: laatste nieuwsjens.

Twan van Staalduinen. Twan heeft  als 2e kind samen met zijn familie met hulp van Stichting Jens de dolfijntherapie gevolgd op Curacao. dit in periode van 17-08-2018. Een geweldige ervaring, en dit allemaal terug te zien op:  https://therapievoortwan.jimdofree.com/droomwens/blog/

twan

Celeste v/d Kolk. Celeste heeft in oktober 2019 samen met haar familie mogen genieten van een onvergetelijke reis naar Curaçao.  Ook Celeste haar avonturen kunnen we allemaal terugzien via:  https://celestesdolfijntherapie.jimdofree.com/blog/

In 2020 zijn reeds geboekt met hulp van Stichting Jens:

Isabel Kruimelaar  medio mei 2020

( i.v.m. corona virus verplaatst naar 18-29 januari 2021. Isabel haar reis is naar een nieuwe datum gezet, maar heeft reeds een weblog waar alle actuele informatie op te vinden is, hoe de reis is uitgesteld, en straks natuurlijk ook als Isabel er is hoe de therapie zal verlopen. Dolfijntherapie voor Isabel

Isabel

Niels van der Giessen medio 31-juli 2020