Update Stichting Jens en dolfijn therapie van Isabel

Vanuit Stichting Jens leven we mee met een ieder die door het actuele Corona virus getroffen is, of hier (in)direct mee te maken heeft. Hopelijk dat iedereen gezond blijft, en dat er gauw een oplossing gevonden wordt om dit te bestrijden.

Natuurlijk heeft het Corona virus helaas ook zijn weerslag op de activiteiten van Stichting Jens. De laatste pubquiz kon geen doorgang vinden, De 4e Stichting -Jens loop zal waarschijnlijk verplaatst moeten worden, diverse activiteiten/fondswervingen voor Stichting Jens zijn uitgesteld of verplaatst. Dat houdt ook in dat we voorlopig onze doelstellingen moeten aanpassingen; elk jaar ieder geval 1 kind financieel ondersteunen voor dolfijntherapie bij C.D.T.C in Curaçao. Als Stichting Jens blijven we natuurlijk wel actief en zodra de regelgeving m.b.t. het Corona-virus weer wordt versoepeld gaan we er weer vol tegenaan.

Voor Isabel Kruimelaar en haar familie was er helaas een zeer vervelende mededeling. De geplande dolfijntherapie voor Isabel met hulp van Stichting Jens van 22 april 2020 werd geannuleerd……

Het C.D.T.C. therapiecentrum in Curaçao werd ook noodgedwongen gesloten wegens de verscherpte regelgeving. Gelukkig is er voor Isabel en de familie in samenwerking met de reisorganisatie, C.D.T.C en overige instanties een nieuwe datum geprikt en is alles reeds geregeld.

Om op de hoogte te blijven van de activiteiten van Isabel en hoe het allemaal ervaren is heeft Isabel ook een eigen blog, daar is alles te lezen over de ontstane situatie en hoe alles nu in werking is gezet. Ook voor straks als Isabel werkelijk mag gaan genieten van haar therapie is via deze blog alles te volgen.

Dolfijntherapie voor Isabel

Rest ons namens Stichting Jens iedereen een hart onder de riem te steken, blijf gezond en volg de actuele regels in de samenleving. zodat we hopelijk snel weer samen kunnen genieten van alles en weer als Stichting Jens u mogen verwelkomen op een van onze activiteiten.