13e pubquiz stichting Jens wederom succes met € 540,00 opbrengst

Afgelopen zondag 9 februari was alweer de 13e pubquiz van Stichting Jens in knipcafe de Barbier in Ouwerkerk.

Gewoontegetrouw wederom een zeer geslaagde middag, met veel plezier, gezelligheid en volop strijd voor de hoogste eer. Met als speciale editie livemuziek in de pauzes, maar ook met de muziekvragen van de “huisband” band be four you . Geweldig optreden van leadzangeres Beaudien en haar gitarist .

We mochten weer € 540,00 in ontvangst nemen van alle deelnemers, alles voor het goede doel Stichting Jens.

Maar ook werd er gestreden om de eer, de wisselbeker en de hoofdprijs. Een nek aan nek race tussen team Bezemer en team Habib. Een gelijke eindstand werd in het voordeel van team Habib bezegeld met de 1e prijs, team Bezemer was met 1 persoon meer. En dat was doorslaggevend voor de uiteindelijke overwinning voor team Habib.

Nogmaals dank aan alle aanwezigen , de band en de gastheer Martijn voor de geweldige ambiance en middag.

De laatste van deze trilogie dit jaar is 15 maart, tevens volgt nog een pubquiz “on tour”, echter hier volgt de data later dit jaar nog voor.

Hier nog enkel sfeerbeelden van de gezellige middag.