13e Stichting Jens- Pubquiz als vanouds met opbrengst van € 640,00

Afgelopen zondag 24 November is de 1e van de reek Jens-pubquizen 2019-2020 van start gegaan. Wederom een vol huis bij @Knipcafe de Barbier in Ouwerkerk waar 9 teams streden om eer en de Stichting Jens wisselbokaal natuurlijk. Onder bezielende leiding van master caller John, en Wim als alziend oog en controleur  werd er voor alle deelnemers weer een geweldig gezellige middag gerealiseerd.

Met uiteraard makkelijke, (te) moeilijke en muziekrondes die een uiteindelijke winnaar bracht: Team Bier & Bubbles.

Eigenlijk met een half puntje minder geëindigd (79,5 punt) maar de Dappere dodo’s           ( terugkerend favoriet en voormalig winnaar meerdere malen) hadden 80 punten, echter met 1 deelnemer meer als de uiteindelijke winnaar, wat een bonuspunt voor de B&B opleverde, en de uiteindelijke winst, wisselbeker en smakelijke prijs.

Echter, de enige echte winnaar was Stichting Jens dat met deze middag € 640,00 ophaalde voor het goede doel. Dank je wel alle deelnemers natuurlijk.

Volgende Stichting Jens Pubquiz staat gepland op 19 Januari 2020, dus weer even de tijd om te oefenen.

Tot snel allemaal, hieronder de sfeer-foto’s van huisfotograaf Ben

DSC_0083DSC_0077DSC_0067DSC_0061DSC_0055DSC_0053DSC_0052DSC_0047DSC_0040DSC_0038DSC_0037DSC_0032DSC_0027DSC_0026DSC_0020DSC_0018DSC_0014