Stichting Jens deelt wederom cheque uit t.w.v € 4.500,00

Afgelopen zaterdag 14 september is tijdens de jaarlijkse Pitt Hopkins dag; een jaarlijks terugkerende familie dag voor alle kinderen met het Pitt Hopkins syndroom wederom door Stichting Jens een cheque uitgereikt ter waarde van € 4.500,00 !!! Isabel Kruimelaar , vorig haar door haar ouders aangemeld bij Stichting Jens voor financiële ondersteuning voor de dolfijntherapie .

En daarom , omdat Isabel volgend jaar eind April 2020 al op therapie gaat werd dus de cheque overhandigd door Marcha; de moeder van Jens en mede oprichtster van Stichting Jens.

Tijdens de familiedag dit jaar in ; hoe toepasselijk Zeeland ( ’t Klokuus) werd de familie onverwacht naar voren gehaald en werd de cheque overhandigd .

Een geweldige verrassing en natuurlijk enorme blijdschap namens de familie en natuurlijk Isabel.

Daar doen we het allemaal voor , voor deze geweldige families een financieel hart onder de riem te steken en ze een onvergetelijke en leerzame therapie periode mede te ondersteunen .

Onder zijn de foto’s van de uitreiking van de cheque.

Voor iedereen, allemaal die op welke wijze hebben bijgedragen aan dit bedrag voor Isabel danken we jullie allemaal als Stichting Jens. En we hopen hierbij nog vele cheques te mogen uitreiken, met behulp van onze activiteiten .

Dank jullie wel , namens Stichting Jens.