€ 500.00 voor Stichting Jens via Rabobank MZC -bedrijven-toernooi 2019

Een geweldige opkomst en een top organisatie . Alle voorwaarden had MZC’11 geschapen voor een smetteloze voetbal avond waar plezier en lol voorop stonden. Het Rabobank MZC’11 bedrijven toernooi waar dit jaar Stichting Jens was uitverkoren als goed doel. Natuurlijk waren we ook aanwezig met een team, zie onder de foto’s . 3 wedstrijden met veel plezier en ook nog een redelijk resultaat . We hadden een perfecte mix van jong en oud. En uiteraard werd er nadien nog tot in de kleine uurtjes nagepraat onder het genot van wat gerstenat en wijn. Na afloop ook uiteraard het officiële gedeelte waar wij als stichting Jens door de toernooi organisatie een cheque kregen overhandigd van € 500,00 !!! Een geweldig mooi bedrag natuurlijk .

Namens stichting Jens willen we alle teams bedanken voor hun bijdrage en natuurlijk een hele dikke pluim en ontzettend veel dank voor de toernooiorganisatie voor dit mooie initiatief en prachtig bedrag voor stichting Jens.

Hier enkele foto’s van het Stichting Jens team . We hopen volgend jaar weer acte de présence te mogen geven natuurlijk .

Alle spelers bedankt namens Stichting Jens voor hun medewerking.