Jubileum editie PubQuiz wederom zeer geslaagd

Afgelopen zondag  was de 10e Stichting Jens pub quiz jubileum editie ( “officieus”eigenlijk al de 11e )  maar de 1e on tour Quiz waren we vergeten erbij te tellen . Maakt niet uit, een wederom geslaagde middag in eetcafé de Barbier in Ouwerkerk. Met 8 teams ditmaal, met vele oude bekenden, enkele nieuwe gezichten ( geweldig resultaat Lions Heren !!) en veel vaste teams natuurlijk werd er weer gestreden om de felbegeerde Stichting Jens wisselbokaal.  1 Team was door omstandigheden op laatste moment verhinderd, maar alsnog een volle bak en dus weer ene mooie opbrengst voor Stichting Jens

Voor deze feestelijke editie hadden we als Stichting Jens voor alle teams ditmaal een lekker borrel garnituur geregeld. Je bent “jarig” of niet… Tevens werd door een goede Sponsorvriend van Stichting Jens @9lemons een mooie sweater aangeboden als prijs voor de team captain ronde. Team Habib ging hier mee aan de haal.

Weer een heerlijke middag, een moeilijkere quiz als de vorigen, maar met 2 wederom geweldige muziekronde’s en ook de smaaktest met de pittige goulash soep van  Chef-kok Hans viel reuze in smaak.

Vaste gaste de dappere dodo’s blijken toch een hecht en vast team te worden, moeilijk te verslaan dus, want wederom net als de vorige editie waren ze met 2,5 punt de winnaars voor team jong en Oud, die ene geweldige prestatie neerzetten door halverwege nog in de middenmoot te staan, eindigend op een mooie 2e plaats.

Dit was de laatste Quiz van 2018-2019. We hebben nu even zomer reces met de Quizzen…

in het najaar gaan we weer vrolijk verder met nieuwe edities, alle deelnemers afgelopen keren, hartelijk dank voor jullie deelname en inzet. Tot snel

Hier nog enkele sfeerfoto’s van de laatste pubquiz, van gisterenmiddag zondag 24 Maart 2019

DSC_0104DSC_0082DSC_0069DSC_0064DSC_0058DSC_0046DSC_0045DSC_0040DSC_0029DSC_0027DSC_0017DSC_0014DSC_0011