9e stichting Jens Pubquiz, met uitreiking van € 9.000,00 aan cheques aan Celeste en Niels.

Afgelopen zondag is de 9e Stichting Jens pubquiz gehouden in knipcafé de barbier. er is door de media gelukkig al genoeg aandacht aan besteed, maar nogmaals een korte bloemlezing over deze fantastische middag.  Met wederom een vol huis was het weer een geweldige ambiance, waar veel plezier en lol voorop stonden. En uiteraard was het wachten op de pauze waarin de ouders van Celeste en Niels werden aangekondigd en door Stichting Jens hun een cheque werd overhandigd van beiden € 4.500,00 !! dit was het bedrag wat we als Stichting Jens afgelopen jaar hebben mogen ophalen met de vele acties en donaties van iedereen. een ongelooflijk bedrag wat door 2 geëmotioneerde families met veel dank werd ontvangen natuurlijk.

Hier doen we het allemaal voor als stichting Jens. En de dankbaarheid en de warmte van alle deelnemers geeft ons weer alle zin en kracht om hier nog lang mee door te gaan natuurlijk.

Dit jaar organiseert de stichting alweer de vierde Stichting Jens loop op 31 augustus en is er op 20 en 21 juli nog een landelijk Men-event (paarden) op Schouwen-Duiveland, waarin de Stichting Jens centraal staat als goed doel.

Overigens de winnaars van de pubquiz waren de ‘Dappere dodo’s’. Juist het team dat enkele maanden geleden met de Kiwanies kennisquiz € 750,00 had gewonnen voor de Stichting Jens.

Hieronder nog enkele sfeer foto’s van onze stichting Jens huisfotograaf Benji Bouwman, en rest ons nog te zeggen, de laatste pubquiz in dit seizoen is op zondag 24 Maart, maar daar volgt nog spoedig nader info over.

Rest ons nog te zeggen; ten overvloede waarschijnlijk, maar het kan niet vaak genoeg worden gezegd: Alle deelnemers, iedereen die het afgelopen jaar op enige manier stichting Jens heeft gesponsord, gedoneerd, individueel of als bedrijf, instelling, vereniging of serviceclub, en iedereen die hierbij alsnog vergeten

ONTZETTEND VEEL DANK NAMENS ONS STICHTING JENS, EN MET ONS ALLEN HEBBEN WE ER VOOR GEZORGD DAT ER 2 KINDEREN MET HUN FAMILIES EEN DROOM KUNNEN GAAN WAARMAKEN, EEN GROOT GOED EN ONBETAALBAAR.

DSC_0042DSC_0013DSC_0018DSC_0019DSC_0047DSC_0052DSC_0063DSC_0079wereldregioPHOTO-2019-01-21-13-07-40DSC_0006