2e Stichting Jens Pub-Quiz on Tour wederom groot succes, opbrengst € 900,00

Afgelopen zondag middag is voor de 2e keer de Stichting Jens pubquiz on Tour 2018 gehouden, dit maal was het Dorpshuis”Bij ONS”uit Nieuwerkerk de gastheer. Een geweldige ambiance en sfeer, een opkomst van ruim 13 teams van 6+ personen maakten het weer een onvergetelijke middag.  ( lees verder onder de foto )

q30

De winnaars van de 2e editie : DE VERLOSSERS

Onder toezicht van notaris Wim en Voorzitter Marianne en quizleider John werd er gestreden om de Wisselbokaal, de winnaarsmedailles en een speciale attentie: een boekenlegger, gemaakt door de moeder van Niels, die als een van de volgende kinderen dolfijntherapie m.m.w van stichting Jens gaat volgen.  De VERLOSSERS waren dit maal het sterkste team, met een totaal puntenaantal van 70 waren ze de JUUPZUUPERS vier punten voor gebleven in een spannend slot.  De VERLOSSERS echter gingen er met de beker vandoor en zullen die de 1st volgende editie moeten verdedigen natuurlijk.

totaal 13 Teams, 80 deelnemers die zorgden voor een bedrag van € 800,00 voor stichting Jens, geweldig natuurlijk. En als klap op de vuurpijl doneerde de gastvrouw Ellen namens het Dorpshuis BIJ ONS nogmaals € 100,00 extra !! Natuurlijk veel dank namens de Stichting.

Onverwacht kregen we nog bezoek van Twan en zijn Ouders Leo en Natasja. En natuurlijk Twan’s zusje niet te vergeten . Ze kwamen helemaal uit Delfgauw rijden om met alle aanwezigen hun ervaringen met de dolfijn-therapie te delen. Een geweldig moment, en nadien gelukkig lekker lang gebleven zodat iedereen nog van alles aan ze kon vragen. De waardering naar ons sprak boekdelen, en vise versa natuurlijk.

Na de prijsuitreiking werd er door de gastheer nog een heerlijk Oosters buffet  gepresenteerd, met een heerlijk voorgerecht waar gretig aftrek van genomen werd. Chapeau, voortreffelijk geregeld.

Al met al een zeer geslaagde middag , met alleen maar plezier en gezelligheid. Waar er buiten de sportieve weer veel gelachen en nagepraat werd. Volgend jaar komt er zeker een 3e editie op weer een andere locatie.

Rest ons nog te melden dat we over ruim 1 maand ( zondagmiddag 25 November de 1e editie van dit seizoen in onze “thuisbasis” Eetcafe de Barbier organiseren.

hieronder nog een mooie sfeerimpressie met veel foto’s van de gezellige middag.

q35q33q31

q30