Dankwoord en uitslag 3e Stichting Jens walk/run 2018

Wat een prachtige dag, een geweldige ambiance, fantastische opkomst en een dito opbrengst van de 3e Stichting Jens walk/run . Dit hadden we nooit durven dromen.

Zoals op Facebook al uitbreid vermeld, een uiteindelijke opbrengst van  € 5.192,33 !! Daar zijn al vele foto’s geplaatst van vele aanwezigen en deelnemers.  De voorbereidingen, de dag zelf, het was 1 groot feest voor ons. Met ruim 61 wandelaars en 15 runners was deze editie weer een groot succes.  Bij de hardlopers werd de winnende tijd vorig jaar van Matthijs van Roemberg net niet gehaald; (25,15 min) maar de winnaar Enzo Kats kwam er wel heel dicht bij. En bij de dames natuurlijk een geweldige tijd van Sanne Velzeboer bij de dames. Voor Enzo natuurlijk een uitdaging om de snelste tijd tot nu toe volgend jaar te verbeteren. En natuurlijk de aanwezigheid van Celeste en haar ouders; het eerstvolgende kindje dat met behulp van stichting Jens dolfijntherapie gaat volgen volgend jaar was een geweldige verrassing voor ons.

Hier volgt de volledige uitslag van de “runners”:

1             Enzo Kats                          25,46  Heren 1e

2             Sanne Velzeboer             28,16  Dames 1e

3             Arjan de Pagter                 29,26  Heren

4             Corné Mol                          31,48  Heren

5             Jolanda v/d Laan              32,40  Dames

6             Niek Hesp                          32,52  Heren

7             Leona Olree                      33,31  Dames

8             Elles Vogelaar                   33,32  Dames

9             Cathelijne Thomas          34,33  Dames

10           Joost v/d Kolk                   34,34  Heren

11           Peter Hillebrand              38,14  Heren

12           Inge Kats                           38,50  Dames

13           Angela Steenpoorte        40,45  Dames

14           John Hage                         44,35  Heren

15           Leen v/d Meijden             d.n.q

Rest ons nog om alle deelnemers en aanwezigen, en iedereen die via sponsoring een steentje heeft bijgedragen aan het geweldige eindbedrag ongelooflijk te bedanken voor hun donatie.  dit geeft ons een stimulans om volgend jaar weer met extra motivatie voor een succesvolle 4e editie te gaan.

Een speciaal woord van dank is voor Martijn van eetcafé de Barbier voor zijn geweldig gastheerschap deze dag, voor de verrassende muzikale omlijsting van de band BE FOR YOU ( hopelijk volgend jaar weer ) en natuurlijk alle vrijwilligers en controle posten Miranda, Eric-Ian, Lara, Monique, Remko, Arjan, Corine&Milan, (O)pa Hage, Wim, Suzanne&Mara, Elaine, Nadine en Jan. En iedereen die verder ons geholpen heeft natuurlijk.

Ook willen we graag de volgende (hoofd)sponsors nog mede bedanken voor hun hulp voor deze ongelooflijke dag: Nutsfonds Zierikzee, Fruit world Breda, ING Zierikzee, JUMBO Schot, Stichting bevordering Gezondsheidzorg, AGRO Duiveland, Eetcafe de Barbier, Dirk de Jong fruit BV, Garage Ouwerkerk, Zeelandia, Gedragscentrum Zeeland, ten Klooster Holding BV en Bakker Repair+Services. Dankzij jullie support is dit mede mogelijk gemaakt.

Rest ons nogmaals te zeggen namens het bestuur van Stichting Jens:

Ongelooflijk bedankt weer voor deze geslaagde 3e editie, hopelijk allemaal tot volgend jaar onder de zelfde omstandigheden en hopelijk weer zo’n geweldig bedrag. U hoort weer ruim op tijd van ons.

We sluiten af met nog enkele sfeerbeelden en met de laatste afsluitende foto zijn verder alle overige woorden overbodig…..

PHOTO-2018-09-01-13-11-09PHOTO-2018-09-01-13-37-17PHOTO-2018-09-01-13-41-07PHOTO-2018-09-01-14-31-4840555380_845692792485811_952131740569174016_o