AFTELLEN VOOR DE 3e STICHTING JENS SPONSOR WALK/RUN ZATERDAG 1 SEPTEMBER

Aanstaande zaterdag is het eindelijk zover, de 3e stichting Jens sponsor/walk run !  En als alle vooruitzichten ook uitkomen beloofd het een prachtige dag te worden. Dit jaar op een andere locatie, midden op de Ring van Ouwerkerk naast het terras van Eetcafé de Barbier. Met een heuse “Stichting Jens Tent” waar iedereen zich kan aanmelden en als “controle centrum”van deze gezellige dag.  En waar doen we het voor ? De foto boven spreekt boekdelen, Twan van Staalduinen is op dit moment dolfijntherapie via Stichting Jens aan het volgen. En wie dit een beetje volgt via onze Facebook pagina Stichting Jens begrijpt waarom het zo belangrijk is om hier aan mee te helpen. Vele kleine beetjes hulp/donaties en het geeft een kind een onvergetelijke en onbetaalbare therapiehulp voor vele jaren .

Nu naar Zaterdag, aanvang/inloop 13.00 uur in de Jens Tent, opening en officiële startschot voor de wandelaars om 13.30 uur en om 14.00 uur voor de sportieve hardlopers. Alle tijden worden dit jaar bijgehouden en voor de winnaars uiteraard de felbegeerde medaille en een dinerbon voor 2 personen. Rond 15.00/15.30 uur is de prijsuitreiking en de bekendmaking van de opbrengst. Tijdens en daarna zorgen wij voor de inwendige mens en kunt u zelf genieten op het terras van de barbier.

Enkele praktische tips:

als U met de auto komt probeer de Ring te vermijden als parkeerplek, deze wordt deels vrijgehouden van verkeer, op het dorp zijn voldoende parkeerplaatsen en ook op het bij het sportveld is een parkeerplaats.

Wij hebben gezorgd dat we van de kleedkamers op het sportveld gebruik kunnen maken. Dus voor om te kleden of om later op te frissen is er voor zowel de dames als de heren een kleedkamer. Wel adviseren we om uw waardevolle spullen mee te nemen en af te geven in de Jens Tent omdat er geen permanente controle is bij deze accommodatie.

Er is een speciaal Stichting Jens BBQ menu voor alle deelnemers en aanwezigen nadien waar geheel vrijblijvend op het terras van kan worden genuttigd. Martijn van eetcafé de Barbier heeft een BBQ menu van € 12,50 samengesteld. Dit kan u op de dag zelf aanmelden bij  de Jens Tent , of bij de Barbier. en het wordt nog voor u gebakken ook, een “luxe BBQ “dus .

Hopend op een grote opkomst wn op heerlijk weer,

Met vriendelijke groet

Stichting Jens