Twan’s dolfijntherapie, een klein vooruitblik voor zijn start over enkele dagen.

Nog enkele weken en dan is het zover, dan gaat Twan van Staalduijnen als 2e kind  met hulp van Stichting Jens dolfijntherapie volgen. Dankzij alle giften en sponsoring en al de inzet van jullie allemaal kan Twan zo zijn droom verwezenlijken. Hopelijk met net zo veel succes en resultaat als Jens.                                                                                                    De therapie wordt door de moeder van Twan ; Natasja gedeeld via een blog op de site van Twan.                                                                                      www.therapievoortwan.jimdo.com/droomwens/blog.                                                             Daar zullen we als Stichting Jens natuurlijk af en toe iets van posten, maar daar kunt u zelf ook alles mee volgen natuurlijk.

Maar nu Twan, wie is het eigenlijk en wat gaat het brengen? hier alvast een mooi portretfoto van Twan. (lees verder onder de foto) twan-1112244411-1533220394319.jpg

Twan is 13 jaar, woont in Delfgauw een vrolijke jongen die wel van grapjes houdt. Het Pitt Hopkins syndroom heeft ook bij Twan zijn beperkingen, Twan leert nu pas los lopen, maar praat al enkele woordjes en zijn motoriek is aan de grove kant. Maar de ontwikkeling gaat vooruit, als is het met stapjes. Daarom hopen we allemaal dat de dolfijntherapie een reuze stap kan creëren. Twan familie wilden eigenlijk al veel eerder dolfijntherapie volgen, echter door een keuze van aanpassingen voor Twan is dat “in de ijskast” beland. Gelukkig is het nu zover, Twan kan eindelijk op dolfijntherapie en we hopen allemaal dat het voor zowel Twan als zijn ouders, familie begeleiding een enorme stimulans gaat geven.

Namens Stichting Jens en iedereen die vanuit onze stichting heeft bijgedragen aan Twan zijn droom: ontzettend veel succes .