3e en laatste Stichting Jens pubquiz dit seizoen wederom groot succes.

De laatste Stichting Jens pubquiz dit seizoen in eetcafé de Barbier in Ouwerkerk was wederom een groot succes. Deze formule is nog lang niet uitgewerkt gelukkig.

Ondanks 2 late onverhoopte afzeggingen helaas wegens ziekte toch een opkomst van ruim 50 personen verdeeld over 7 teams.  Met bekende gezichten en nieuwe teams is er weer een  onvergetelijke en gezellige middag van gemaakt.

En uiteraard voor Stichting Jens weer € 500,00 opgehaald , waarvoor alle aanwezigen uiteraard onze hartelijke dank.

Dit was voor dit seizoen de laatste Stichting Jens pubquiz, we houden even rust. ( nieuwe vragen verzinnen…) Medio oktober starten we weer met het nieuwe seizoen, en uiteraard ook weer met een “Stichting Jens pubquiz on tour”. Deze wordt dit jaar in Nieuwerkerk gehouden, maar daar wordt u tijdig over geïnformeerd.

Onder nog een sfeerimpressie van de pubquiz gisteren met uiteraard de dolgelukkige winnaars: Team Chris .v.V. Zij mochten de Stichting Jens Wisselbeker in ontvangst nemen.

DSC_0063[1]DSC_0042[1]DSC_0002[1]DSC_0005[1]DSC_0006[1]DSC_0013[1]DSC_0034[1]DSC_0058[1]DSC_0026[1]