Dolfijntherapie Jens februari 2018 – afsluitende film

Het zit er op ! We zijn weer thuis, na een geweldige en onvergetelijke 3 weken op Curaçao.  Waar we met Jens dankzij Stichting Jens een onwerkelijke en onvergetelijke therapie hebben mogen meemaken. Het is ook moeilijk om precies en duidelijk uit te leggen hoe het is gegaan. Ik hoop wel dat de blogberichten jullie wel wat inzicht hebben gegeven hoe we de reis beleeft hebben. En de basis die hier is gelegd nemen we mee terug naar Nederland en gaan we zowel thuis met ons allemaal als op het dagverblijf verder uitwerken en toepassen . Maar om jullie toch een idee te geven hoe het Jens ( van dichtbij) is vergaan hebben we van C.D.T.C. een film gekregen van Jens als aandenken voor thuis. en deze willen we graag delen, ook omdat dit een goed beeld geeft wat er met Jens is gedaan tijdens de therapie. Het duurt 12 minuutjes, dus neem de tijd :).

Het is klaar, als stichting Jens gaan we in 2018 weer druk verder om ook de overige kinderen/ouders zo’n onvergetelijke reis te laten meemaken. Twan gaat in september dit jaar, en hopelijk kunnen we namens stichting Jens voor de overige aanmeldingen in 2019 weer goed nieuws brengen. En dat allemaal dankzij jullie hulp.  We gaan er in 2018 weer een hoop voor doen !!

Namens John, Marcha, Jasmijn, Mick en vooral namens Jens willen we iedereen ongelooflijk bedanken voor wat wij hebben mogen meemaken dank zij jullie inzet en donaties.  En omdat we niemand willen vergeten en iedereen even belangrijk is geweest:

ALLEMAAL ONGELOOFLIJK BEDANKT !!!

IMG_7637IMG_7605IMG_7579IMG_755720180215_7241022018IMG_7874022018IMG_7688