de 6e Stichting Jens pubquiz een speciale uitgave met een cheque voor TWAN t.w.v. € 4.250,00

Vandaag, zondag 28 januari een speciale pubquiz dag in eetcafé de Barbier in Ouwerkerk. Met een bomvolle ambiance en meer dan 60 deelnemers over 10 verdeeld werd gestreden voor de 6e Stichting Jens pubquiz, dit maal met een heuse Stichting Jens wisselbokaal.  Deze editie met thema 2017 werd in een spannende strijd beslist door een van de trouwe deelnemers van de Stichting Jens pubquiz : team Habib.

Maar de grote verassing en klapstuk op de middag was natuurlijk de aanwezigheid van Twan van Staalduinen met zijn familie die namens stichting Jens een cheque in ontvangst mochten nemen van € 4.250,00 !! Twan en zijn ouders waren samen met familie ook aanwezig als team en werden tijdens de prijsuitreiking naar voren geroepen om de cheque in ontvangst te nemen. Deze opbrengst heeft stichting Jens kunnen realiseren in 2017 nadat er voor Jens het benodigde geld was opgehaald.

En we hopen namens Stichting Jens om in 2018 er voor te zorgen dat we ook dit jaar weer een of meerdere kinderen die zich al hebben aangemeld volgend jaar op dezelfde wijze te mogen verrassen op dezelfde wijze als vandaag.

zie onder een kleine sfeer reportage van onze huisfotograaf en mede bestuurslid Ben Bouman van zowel de winnaars Team Habib, alsmede Twan en zijn ouders en familie.

Zondag 23 Maart is de laatste editie van de Stichting Jens pubquiz 2018 bij eetcafé de Barbier.  Zet deze alvast in uw agenda !